2014. május 31., szombat

16. fejezet


Adtak a fiúk 10 perc pihenőt, majd egy fekete sapkát adtak a kezembe. Kis koncentrálás és máris másik testben voltam. Magasabb lettem, izmosabb és... és férfi. Vártam pár másodpercet, de mikor nem jött a halált tartalmazó film odamentem a tükörhöz. Halkan fel sikkantottam, mikor feketébe öltözött Sebastiannal találtam szembe magam. A sapkát ráhúztam a "hajamra" és megállapítottam, hogy nagyon jól áll neki.
Seb és Jace is megnézte az átalakulásomat. Az utóbbi nagyban vigyorgott, gondoltam, biztos ott volt, mikor ez a ruha volt rajta.
Seb felhorkantott.
- Szóval ezért röhögtetek rajtam! Kösz, hogy szóltatok! - dohogott. Értetlenül néztem rá, mire magyarázni kezdte. - Szám-háborúztunk a közeli erdőben és elestem. Azt hittem csak viccelnek a srácok, mikor azt mondják kiszakadt a nadrágom, de akkor már a "mosodába" volt, én meg fáradt voltam és nem ellenőriztem.
- Szóval kilyukadt. A seggénél legalább?
- Aha.
Megfordultam és megnéztem Seb hátsó felét. Khm... nem lehet kritizálni miatta. Az fix. A bal farpofáján egy jókora lyuk díszelgett. Kilátszott a smile-s gatyája.
Vigyorogva fordultam Seb felé.
- Nem nevet! Együtt érez!
- Igenis, uram! - szalutáltam.
- Na, bújj vissza a saját testedbe! Elég egy Sebastiant elviselni - mondta Jace bosszús hangon, de a vigyorával elrontotta a színjátékát.
Odadobtam a sapkát a tulajdonosának, majd átváltoztam.
- A mai mágiatannak ezennel vége. Van egy óra pihenőd, utána kezdünk - mondta Seb.
- Nem megyünk el úszunk addig? - kérdeztem.
- Az ikrek most szabadok, Alec is, a többiek lehet, hogy dolgoznak, de el tudnak jönni, ha akarnak - mondta Jace.
- Seb, csak egy órát? - könyörögve néztem rá.
- Oké, szólok a többieknek, 15 perc múlva a szökőkútnál találkozunk.
Jace elment, én meg Sebhez fordultam.
- Köszönöm! - kezem a nyaka köré fontam, majd megcsókoltam. Megfogta a derekam és közelebb húzott. Lassan, szenvedélyese  megcsókolt, utána homlokát enyémnek támasztotta.
- Szívesen! De egy órát engedek el csak egy nap! - vigyorgott.
- Úristen! A tanárommal randizok! - kaptam színpadiasan a szám elé.
- Nem vagyok elég jó?
- Dehogynem! Megyek összeszedem a cuccomat.
- Menj! - told arrébb, majd belecsípett a fenekembe.
Visszafordultam és adtam neki egy pofont reflexből. Épp csak meglegyintettem, de meglepődött. Akárcsak én.
Kérdőn tekintett rám, mire a helyzetet kihasználva negédesen rámosolyogtam, csókot dobtam felé és kisétáltam a szobából. Seb hitetlenkedve felnevetett és ment ő is dolgára.
Felmentem a szobámba. Bepakoltam egy oldaltáskába egy törölközőt, egy plédet, egy üveg vizet, egy naptejet meg egy magazint. Felvettem egy zöld bikinit, rá egy XXL-es pólót. Strandpapucs plusz napszemüveg és mentem is.
Sebastian a folyosó végén várt rám. Anyám! Ha azt mondanám, hogy nagyon, de nagyon jól néz ki, még akkor se hazudnék. Sötétkék, térdig érő nadrág volt a csípőjére csúsztatva, nyakán egy törölköző lógott, sötét hajába napszemüveg, lában egyszerű papucs. Azt, hogy felső nélkül milyen sexi, inkább nem részletezném.
Átkarolta a vállam, nyomott egy puszit az orrom hegyére és elindultunk. A kútig semmiségekről beszélgettünk. A többiek már ott voltak.
Jace és Alec Sebastianéhoz hasonló nadrágot viseltek, csak más színűt. Ők is nagyon jól néztek ki, de a barátomat nem pipálhatják le. Abby egy lila-rózsaszín csíkos bikinit viselt, Sarah egy piros, csavart felsőt, vett fel fekete alsóval. Lexin egy kék fürdőruha volt, Roberten úszónadrág.
- Sziasztok! - köszöntem oda.
- Sziasztok! Roxi, állati dögös vagy! - dicsért meg Alec.
- Jaja, jó bőr! - így Jace. - De azért megnézném a pólója nélkül!
- Haver! Ne essünk át a ló másik oldalára! Az én csajom, és  ha kérhetném ne flörtölj vele! - szólt rá Seb.
- Oké! Megyünk?
- Aha, nyomás!
Alig tettünk meg pár métert, de Jace már énekelt. Az Oceana - tól az Endless Summer-t dalolta. Ismert szám, így nem csoda, hogy mindenki énekelt vele.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! ;) Így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Hajrá,már most várom a kövit. ;)

    VálaszTörlés
  3. Imádom<3 :) és ahogy meg változtattad egyszerűen perfekt. Kis tigris.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is naaagyon tetszett már iszonyatosan várom a kövi részt!!!! :)))

    VálaszTörlés
  5. Mikor jön a kövi rész? :)

    VálaszTörlés