2014. március 11., kedd

7.fejezet

-Ez mind az enyém lehet?-kérdeztem, mire biccentett.- Mi itt a csapda?-erre a kérdésre Payton fészkelődni kezdett, Peter meg zavartan fordult felém. Nem értettem, hogy miért.
-Milyen csapda, drága?-kérdésemre kérdéssel felelt. Most már nyájasan mosolygott.
-Hát......Mit kell tennem cserébe? Füvet kell nyírnom,takarítanom, mosogatnom?
-Jaj! Dehogy,még tanulni is segítünk. Megtanulhatod használni a mágiát, és azzal néha napján segítesz nekünk, de ennyi. Mivel apád legjobb barátja voltam, és neked is keresztapád, az a feladatom, hogy vigyázzak rád.
-Oké. Mennyit kell tanulnom? Mármint napi néhány órát, rendszeresen, vagy csak ha valakinek lesz rám ideje?-érdekelt a dolog, nagyon.
-Ha jól tudom, Sebastiannak és Jacenek most nincs feladata, és szerintem napi két óra elmélet, azaz mágiatan, és három óra gyakorlat negyed órás szünetekkel. Három másik órában három más tantárgy közül tanulhatsz. Ezeket is valaki felügyelete alatt, 45 percig a könyvtárban. Jace, Sebastian jó lesz így? Roxi?-mindannyian bólintottunk.
-Tökéletes, úgyis rég tanultam-mosolyogtam rá, majd megettem az utolsó falatot  a pizzámból. Eddig fel se tűnt, hogy még Peter beszélt, én ettem.
-És milyen tantárgyakat választasz? Tárgytól függ, hogy ki "vigyáz" majd rád, mert gondolom valakinek el is kell magyaráznia-a hanglejtésből ítélve Seb szívesen segít majd.
Rámosolyogtam, és agyalni kezdtem.
A biológia az kéne, segítene a...a nem tudom mibe,de valamikor biztos jól jönne. Az egészségtan is jól jönne, nem árt ha a varázslatot vegyítjük a valósággal. Az irodalmat meg mindig is imádtam. Meg is voltak.
-Na?Döntöttél?-kíváncsiskodott Jace.
Csak most tűnt fel, hogy mindenki a válaszomra várt, mert teljes csönd volt az asztalnál.
-Biológia, egészségtan és irodalom. Ezekben tud valaki segíteni?-kérdőn tekintettem körbe.
-Ugyanezeket tanulta Sebastian is. Ő a legjobb bennük-Peter elgondolkozott, majd pár másodperccel később fojtatta.- Reggel nyolc órakor reggeli, fél kilencre befejezzük. Kilenctől két órás mágiatan a könyvtárban, majd  két óra gyakorlat az edzőteremben. Itt majd mind a két fiú jelen lesz. Egy órakor ebéd, kettőtől  Sebastiannal a könyvtárban tanulsz a három általad választott órádat.Ezeknél az óráknál van a 15 perces szünet. Utána van egy óra pihenőd. Azt a lakosztályodon, és az udvaron töltheted ha egyedül vagy, esetleg a könyvtárba. Ha valaki van veled akkor oda mehetsz te is ahova az illető is. Hat órakor az edzőteremben találkozunk a mi asztalnál ülőkkel és kezdődik az önvédelem és erősítő programunk. Ez is két órás 10 perc szünettel. Fél kilenckor vacsora, majd lehet menni aludni, ja meg persze fürödni. Roxi, a lakrészeden fürdőszoba is van. Ez így jó mindenkinek?-Peter szépen eltervezte.
Mindenki bólintott, beleértve engem is, de aztán valami eszembe jutott.
-De ugye dolgozatot nem kell írnom?
-Dehogy, de azért jó ha tudod az anyagot, ha már tanulod-mosolygott rám Seb.
-Jó. Mikortól érvényes az ütemterv?-lesz még pár kérdésem, mosolyogtam magamban.
-Holnaptól, ma még nézünk neked ruhákat, hagyunk berendezkedni és körbevezetünk-sorolta Peter.
-Jó, még egy valami-jutott eszembe még valami.
-Na mond, ne kímélj!-viccelődött Peter.
-Szombaton és vasárnap is ez lesz?-kérdem, mert szerintem ez nagyon is fontos kérdés.
-Nem, pontosabban a három magán tantárgyadat nem, de a mágiatan marad. Edzeni meg csak vasárnap nem szoktunk-mosolygott Főnök.
-Akkor vasárnap van az én pihenőnapom-most már mindenki mosolygott.- Én is Főnöknek hívjalak, vagy maradhatok a keresztapucinál?-a körülöttem ülők felröhögtek.
-Ahogy szeretnéd, neked szabad!-kacsintott rám, majd felállt és kisétált az ebédlőből.
Most, hogy Peter elment feszengeni kezdtem, volna. Jace nem hagyott, szerencsémre.
-Na, akkor mi is a kedvenc csokid?-nem akadt le a témáról.
-Fehér csoki, ostya darabkákkal.
-Megjegyezve. Kedvenc költő, író?
-William Shakespeare.
-Gondoltam. Kedvenc szín?
-Lila és kék.
-Példaképed?
-Édesanyám.
-Igen?-bólintok.-Hány éves vagy?
-Tizenkilenc. Miért? Te?
-Tizenkilenc és fél-felelte büszkén.
-Oké. Én kérdezek most már.
-Rendben.
-Hol találom a szobám?
-Gyere-állt fel Nora.- Megmutatom,  meg megnézzük a ruhákat.
-Köszi! Az jó lesz.
Feltápászkodott, majd elindultunk.
Most, hogy van értelme élni, jobb kedvvel indultam a szobám felé. Megtanulok varázsolni, és kedves emberekkel leszek körülvéve. Mármint viszonylag kedves emberekkel, ugyanis nem mindenki nyerte el a tetszésemet.
Mire sikerült végiggondolni mi lesz velem már egy ajtó előtt álltunk. Nora kinyitotta az ajtót, én meg belestem a válla felett. Leesett az állam.

4 megjegyzés: