2014. március 4., kedd

6.fejezet

Az ebédlő óriási. Az asztalok hosszú sorokba álltnak egymáshoz tolva, de nem akármilyen asztalok! Gyönyörű, barna asztalok kacskaringós mintákkal televésve. A székek is ilyen fából voltak, és az asztalokhoz hasonló motívumokkal díszítették azokat is. Modern lámpák lógtak le a mennyezetről. A falak piszkosfehérre voltak festve, a jellegzetes fekete tapéta ide is fel volt ragasztva. Öt asztalsor volt, rajtuk evőeszközök és poharak sorakoztak. A szoba végén még két sor lehetett látni, de ezeken ételekkel pakolt edények álltak. Jobban megfigyeltem és feltűnt, hogy  fajták szerint voltak rendezve. Az egyik asztalon egy " Vér" feliratú termosz, mellette fél literes poharak sorakoztak. A másikon sonkától a halig minden volt. 
Négy asztalsornál már ültek, itt is faj szerint. Az ötödik asztalnál ült Nora, Payton, Sebastian, Nick és még pár idegen. Senki se evett.
Peter belekarolt a karomba, és magával húzott az ikrek asztala felé. Az asztaloknál kihúzott egy széket, és intett. Leültem, ő meg mellém állt. Felvett egy poharat, és megkocogtatta a körmeivel. Mindenki ránézett.
-Szép jó estét mindenkinek!-kezdte.-Szeretném bemutatni az újonnan jött boszorkánymesterünket, Roxit-mutatott felém.-Bánjatok vele jól, segítsétek amiben csak tudjátok. Mellesleg ne hergeljétek fel, mert csak baj lesz belőle. Kérdezzétek csak meg Nicket. Jó étvágyat!- befejezte és leült.
Rövid taps, és sorba álltak a kajával telt asztaloknál  a "ház" lakói.
-Mit szeretnél enni?-fordult felém Peter.
Megnéztem, hogy ki mit evett az asztalnál. Sebastian egy pizzának  a szélét rágta, Nora halat falatozott, a vámpírok vért  ittak.
-Pizzát, ha van még- feleltem, mire Peter elém rakott egy nagy szelettel.- Köszi!
-Szívesen. Bármit szeretnél szólj nekem vagy az asztalnál ülőknek nyugodtan. Tényleg, be is mutatom őket. Nicket, Paytont, Norat és Sebastiant már ismered. Ők a legfőbb embereim, de a többiekre is bármikor támaszkodhatok. Marc-mutatott egy vámpírra.
Helyes fiú, azt meg kell hagyni. Vörös haja hátra volt nyalva, zöld szeme nagy keretes szemüveg mögé volt rejtve. Fehér póló volt rajta. Nevét hallva biccentett felém.
-Abby és Sarah-intett két tündérlányra.- Abby-t úgy különbözteted meg a legkönnyebben Sarahtól, hogy neki zöld a szeme, nővérének meg kék.
Tényleg ugyanúgy néztek ki. Farmeringet viseltek mind a ketten, hajuk lófarokba  volt kötve, így látható volt hegyes fülük. Szárnyuk teljesen kifejlődött. Rám mosolyogtak, ezért megláthattam hegyes fogaikat. 
Visszamosolyogtam.
-Jace és Alec- most két nálam fiatalabb fiúra nézett.
Megismertem őket.
Jace, a macskaszemű boszorkánymester, fekete pólóját egy kékre cserélte. Alec vérfarkas, ezt már a " Nicket-vámpírból-patkánnyá-majd vissza" incidens előtt is megállapítottam.
-Szia!-köszönt Jace.-Jó újakat látni itt, főleg ilyen dögös csajokat-mellette Alec felröhögött.-Bocs, de ez az igazság!-szabadkozott, mikor furán néztem rá.
-Ne riogasd már! Még a végén elijeszted!- csapott a karjára Sebastian. Felém fordult és folytatta.- Nézd el neki, egy kicsit rámenősek, és imádják az újakat  idegesíteni, különösen Jace. Ne lepődj meg ha egy csokor rózsát találsz majd az ajtód előtt-erre nekem is el kellett mosolyodnom, de mikor eszembe jutott, hogy mi volt a rózsás történet után egy kicsit visszafogtam magam.
-Ne már! Seb, lelövöd a poént!-felém fordul.-Melyik a kedvenc csokid?-vigyorogott, majd felvonta a szemöldökét.
Felröhögtem, és már épp válaszolni akartam, mikor Peter folytatta  a mondanivalóját.
-Még két emberemet szeretném bemutatni-egy nálam öt évvel idősebb párra mutatott.- Ők a mi  "csoda-párosunk", Lexi és Robert.
A lány egy vérfarkas, a fiú egy vámpír. Nem vontam kétségbe Peter szavát, egyet értettem. Furcsa páros.
Lexi fekete haja rövidre, szinte már fiúsan rövidre volt vágva, terepmintás póló fedte a felsőtestét.
Robert szintén fekete haja tarajosra volt nyírva. Felsője barátnőjéhez hasonló.
-Sziasztok!
Elmosolyodtak, és biccentettek.
-Melyik negyedbe kap szobát?-kérdi Lexi.
-A miénkbe? Ha jól emlékszem van még egy szabad szoba. Az erkéllyel rendelkező. Az üres, igaz? -mondta és kérdezte Jace. Még mindig bárgyún vigyorgott.
-Igen, az szabad. Roxi, egy baldachinos, franciaággyal rendelkező halványzöld szoba, ízléses bútorokkal és kiülős erkéllyel megfelel? A szekrényekbe természetesen ruhát is kapsz-sorolta Peter.
Félrenyeltem a számban lévő falatot.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem olvasni. :) Legjobb blog.

    VálaszTörlés
  2. Szivem nagyon jó lett!! Büszke vagyok rád (tőlem tanultad :D) soksok uj részt!!! :D :* ;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a történet :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi! Lesz még, remélem sok :)

    VálaszTörlés
  5. Még csak most kezdtem el olvasni a blogod de imádom. Hamar hozz új részt. :D:D:D

    VálaszTörlés