2014. április 10., csütörtök

11.fejezet

Az edzőteremben először a késeket próbáltam felemelni, de nem jártam sikerrel. Az óra végére teljesen kiakadtam. Összesen annyit értem el, hogy a legkisebb kést egy centivel arrébb csúsztattam.
-Roxi!-szólított meg Seb, mikor leroskadtam egy matracra.
-Mond!-nyögtem letörten.
-Nyugi! Ez nem a világ vége. Egész héten ezt fogjuk gyakorolni, majd belejössz! Nekem két hét után sikerült csak megcsinálnom. Most mégis én vagyok az egyik legjobb boszorkány a Házba.
Van itt önbizalom! Nem is kevés!-gondoltam, de helyette csak ezt mondtam:
-Komoly? Csak két hét után?
-Aha, de mint látod, most már sikerül. Szóval, ne add fel! Menni fog!-nagyon le lehetek törve, ha ennyire biztat. 
-Jó! A következő órán is ezt csináljuk?
-Igen. Még 10 percet pihenhetsz, utána folytatjuk.
-Oké!- mosolyogtam rá.
Ledőltem a matracra, és ott is maradtam a szünet végéig. Órán megint nem értem el túl sok mindent, de Sebastian szerint fejlődőképes vagyok.
Ebéd előtt volt még 10 percem, ezért felmenetem a szobámba, letusoltam, és tiszta ruhát vettem fel. Egykor már az ebédlőnél voltam, Az asztalnál csak Jace, Sebastian és Alec ült. Leültem Seb-vel szembe, így Jace mellé kerültem.Ő máris odafordult hozzám.
-Szervusz Szépségem! Mi újság?
Valakinek nagyon jó kedve van.
-Szia Jace! Semmi különös, veled?-ragadósnak bizonyult a mosolya, ugyanis rámosolyogtam.
-Megkért a Főnök, hogy segítsek neki egy kicsit. Te hogy haladtál? Mit tanultatok?
-Telekinetikát, de nem igazán megy-muszáj volt grimaszolnom, mikor eszembe jutott, mennyire nem.
-Majd belejössz!- egy tábla csokit rakott elém, és felém fordítja az arcát.-Vigaszdíj!
Leesett, hogy puszit vár, ezért nyomtam egy cuppanósat az arcára.
-Köszi! Ha mindig kapok egy táblával nem is lesz fontos megtanulni-vigyorogtam rá.
-Dehogynem! Mert ha jól teljesítesz, akkor két táblával kapsz.
-Megvesztegetsz? Mert ha igen, bejött.
-Nem, nem megvesztegetlek, hanem ösztönözlek. Csak nagyon ravaszan!-kacsintott rám.
-Köszi!-hálásan rámosolyogtam.
Megjöttek a többiek, és megebédeltünk. 
A kaja isteni volt! Gyümölcsleves, palacsinta, és...és desszertek fagylalt. Mmm...már a koszt miatt megéri itt lenni. 

Két órakor a könyvtárban találkoztam Sebastiannal. Első óránk egészségtan volt. Átvettük, hogy hogy kell a mélyebb vágásokat kitisztítani és bekötni. Óra végén elpakoltam a könyveimet, és elővettem a irodalom felszerelésemet, mikor Seb lépett mellém.
-Jól dolgoztál, látszik, hogy érdekel. Ha már eleget tudsz, akkor majd mágiával lehetővé teszem, hogy megmutasd gyakorlatban is megy-e.
-Köszi! Az jó lesz!
-Menj, használd ki a szüneted!
Rámosolyogtam, és elővettem a vázlatfüzetemet, meg a puha-hegyű ceruzáimat.
Seb indulni készült, de mikor meglátta, hogy mit tartok a kezembe megtorpant.
-Szereted a művészetet?
-Igen, bár nem vagyok valami profi. Régen, Lena-val sokat lógtam, és ő tanított meg arra amit most tudok-keserűen elmosolyodtam.
Szép idők voltak. Kár, hogy csak voltak.
-Ki az a Lena?
-A legjobb barátnőm volt. Miután meghaltam hazaköltözött a szüleihez, és ott folytatta a tanulmányait.
-Sajnálom. Biztos nagyon jó fej volt.
-Igen. Mindegy. Ő megtanított, én meg gondoltam használom ezt a tanítást ahhoz, hogy  lerajzoljam a könyvtárat.
-Értem. Akkor nem is zavarok. Óra előtt három perccel itt vagyok-intett és elment.
A rajzolásra koncentráltam. A kandallót vettem célba, meg a körülötte lévő polcokat. Először csak a kandallót rajzoltam meg. De ez csak kontúr volt. Majd a többi szünetbe befejezem, döntöttem el, mikor belépett Sebastian egy könyvvel a hóna alatt.
-Szia! Ma Mark Twaintól fogjuk venni a Tom Sawyer kalandjait. Olvastad már?
-Igen, még általánosba.
-Jó, akkor nem beszélünk róla, hanem van fél órád, írj egy fogalmazást.
-Milyen hosszú legyen?
-Egy oldal minimum, de ha megy több is, akkor várom. Jó munkát-elindított egy stoppert a kezébe, majd ismét olvasni kezdett.
Írjak egy fogalmazást, úgy, hogy 5-6 éve olvastam a történetet? Lehetetlen.
Felálltam, és elindultam ahhoz a polchoz, amelyiken a könyv lehet. Éreztem, hogy Sebastian figyel, de nem fordultam meg. Megfogtam a könyvet, és visszaültem. 25 perc alatt összeütöttem egy másfél oldalas fogalmazást. A maradék öt percben átnéztem. Sebastian megnézte a stoppert, és intett, hogy adjam oda. Megtettem.
Csendben olvasta, fel se nézett. Szerintem már 2-3 perce csak nézte a lapot, ezért megtörtem a csendet.
-Na?-erre már odafordult hozzám, és vakargatni kezdte az állát.
-Nem rossz, nem rossz.
Nem rossz? Szerintem elég jó lett, ahhoz képest, hogy csak fél órát kaptam.
Sebastian láthatta az arckifejezésemet, mert elmosolyodott.
-Nem rossz, de szerintem jobbat is tudsz. De ahhoz képest, hogy rég olvastad jó lett.
-Kösz!-Hogy el tudja venni az ember kedvét egy ilyen megjegyzés!
Mintha csak a gondolataimban olvasna (amit lehet, hogy meg is tett),  megjegyezte:
-Ne menjen el a kedved! Holnap a Szentivánéji álom  lesz a téma. Vidd el a könyvet, ha fel akarsz készülni.
-Ez az!-üvöltöttem, mire Sebastian úgy nézett rám, mintha nem lennék normális, ezért hozzátettem.-Imádom azt a könyvet!
-Szereted Shakespear-t?
-Aha, kedvencem. Miért? Te is?
-Aha, nagyon jól írt.
-Akkor a holnapi óra gyorsan el fog telni-őszinte mosolyt villantottam rá.
-Szerintem is. Biológián a gombákról fogunk beszélni. Remélem tudsz valamit róluk.
-Egy-két dolgot igen.
-Jó, 15 perc múlva találkozunk.
A szünetben megint rajzoltam. Ezúttal a kandallót alaposabban figyeltem meg, és vittem fel a lapra.. Ezzel el is ment a teljes szünetem.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett. Ez is. Hamar következőt! Már nagyon várom. :):):)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!
    Kövit!

    VálaszTörlés
  3. Egy nagy gondom van, h rövidek a fejezetek és így hamar elolvasom őket, pedig olvasnám még tovább :-) na de legalább a kövi fejezetek ott vannak.

    VálaszTörlés