2014. április 1., kedd

10. fejezet

Vacsora után felmenetem a szobámba, majd letusoltam. Mire végeztem már nagyon álmos voltam, ezért csak felhúztam az órám és lefeküdtem aludni.
Reggel nagyokat ásítva másztam ki az ágyból. Beálltam a zuhany alá, és hideg vizet engedtem magamra, hogy felébredjek. Elértem a kívánt hatást, és elkezdtem készülődni.
Farmer, bő-póló, Converese csuka. Megfésülködtem, felkötöttem a hajam, és kész is lettem.
Még csak fél nyolc volt, ezért fogtam a naplóm és kiültem az erkélyre. Leírtam, hogy mi történt tegnap, majd elraktam, és lementem az ebédlőbe. Az ajtó előtt összefutottam Sebastiannal.
-Jó reggelt, Roxi!- üdvözölt vidáman.
-Neked is!-mosolyogtam rá.
-Miért mérgelődött tegnap Payton? Nem tudod?
-Payton? Tegnap? Ja, miután elpakoltam elkezdtem zenét hallgatni, csak a ritmus magával ragadott és táncolni és énekelni kezdtem. Jace meghallotta, bejött, és ő is táncolni kezdett. Aztán csatlakozott Alec, Abby és Sarah is. Majd megjelent a tesód, leteremtett és elhúzott-foglaltam össze.
-Ja, vagy úgy! Legalább jó számra énekeltetek?
-Aha, először Shakirára, majd a Pussycat Dolls- Hush, Hush követte.
-Miről maradtam le! Máskor szólj, ha buli van!
-Úgy lesz!-vigyorogtam rá.
-Gyerünk, menjünk reggelizni-kinyitotta az ajtót.-Hölgyeké az elsőbbség-intett, hogy menjek. Bementünk.
Reggeli közben megbeszéltük még egyszer, hogy mikor mi lesz, majd mindenki ment dolgára.
Fél órám volt még a mágiatanig, ezért felmentem a szobámba. Zenét hallgattam egy darabig, majd összeszedtem a tanuláshoz szükséges dolgokat és elindultam a könyvtárba.

-A héten a telekinetika lesz a tananyag-mondta Sebastian, aki már a könyvtárba várt.

-Valami rémlik, de pontosan mi is ez?-kérdeztem, mert tudom, hogy használtam már, de nem emlékszem( mily meglepő), hogy mikor és mire.
-A telekinetikát akkor használjuk, ha érintés nélkül szeretnénk valamit megmozdítani. Ez harc közben nagyon hasznos képesség, mert el tudod venni a másik fegyverét.
-Aha, és elmélet is lesz?-ráncoltam a homlokom.
-Igen, meg fogod tanulni, hogy mikor, és ki használta ezt a módszert elsőnek, és, hogy hogy terjedt el.
-Szóval kell a történelme, de csak ezt fogjuk tanulni mágiatanon?
-Nem csak-kihangsúlyozta a második szót.-történelmet, de mire azt is megtanulod te se fogod azt mondani rá, hogy csak-gúnyosan rám vigyorgott.- De egyébként egész héten ezt a technikát fogjuk gyakorolni, és végig fogod a történelmi korokban is követni. Minden napra egy század. És majd, ha olyan szinten leszel már, akkor varázsigéket fogsz tanulni és elsajátítani a használatát.
-Jól van, na! Nem kell gúnyolódni! Kezdjük akkor-ahogy ezt kimondtam Jace lépett be a könyvtárba.
Csak azért jött, hogy szóljon, ma nem tud segíteni, mert Peter adott neki munkát, majd távozott is.
-A könyvben kezd az olvasást, a 7. oldaltól a 18.oldalig. Ha kérdésed van szólj-kényelmesen elhelyezkedett, és elővett egy könyvet.
-Rendben-felelem és elkezdem.
Az óra végére végeztem vele, meg is emésztettem, a kérdéseimet is feltettem. A szünetben a könyveket nézegettem. Meg kellett állapítanom, hogy rengeteg új könyv meg van véve. Meg is csináltam a listát, amit a falamra tűzök majd.
Elkezdődött a második órám. Sebastian hosszasan magyarázta, hogy tudom majd a harmadik órában alkalmazni ezt a technikát. A füzetbe le is kellett írnom (sokkal rövidebben, mint ahogy elmondta), hogy hogy kell majd tennem:


Telekinetika

1. El kell képzelni azt a tárgyra, amelyet meg akarod mozdítani.
2. Egy láthatatlan kézzel érte kell, hogy nyúlj.
3. Ezzel a kézzel megemeled, (arrébb rakod, arrébb csúsztatod stb.) attól függően, mit akarsz vele.
4. a) Ha le akarod rakni, avagy a mozgást megállítani csak el kell képzelni, hogy óvatosan megteszed.
    b) Ha pl. harc közben vagy, és nincs időd foglalkozni azzal, hogy mi lesz a tárgy sorsa, csak elengeded a képet a fejedből.

Fontos: a képet magad elé kell képzelned, nem elég csak rágondolni.

Ez így nem is tűnt nehéznek. A következő órán kiderült, hogy nem volt igazam.

3 megjegyzés:

  1. jó lett! ;) de máskor hosszabbat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hamar hozzad a kövit:3 :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó rész! Mondjuk kicsit rövid de mindegy. Hamar következőt!

    VálaszTörlés